ارسال پیام انبوه واتساپ ( ارسال پیام گروهی در واتس آپ )

جارین پنل واتساپ وبلاگ ارسال پیام انبوه واتساپ ( ارسال پیام گروهی در واتس آپ )

در ابتدا باید هدف ارسال پیام انبوه واتساپ مشخص باشد تا بتوان مفیدترین راه برای ارسال پیام گروهی در واتساپ پیشنهاد شود :

ارسال پیام انبوه داخل واتس‌آپ به منظور ارتباط با مشتریان خود

ارسال پیام انبوه واتساپ

اگر هدف شما از ارسال پیام ارتباط با مشتریان خودتان هست و افراد دریافت کننده پیام با شما و کسب‌وکار شما آشنا هستند , بنابراین شما نیاز به دریافت پیام از طرف مشتریان خود نیز هستید و حتما باید پیام ها با واتس آپ خود شما ارسال شده , که به علت احتمال بلاک شدن از طرف واتس آپ باید بهترین گزینه را انتخاب نمایید .

حال در این مورد با توجه به وضعیت شما 2 راه تست شده و مطمئن وجود دارد :

1)استفاده از قابلیت Broadcast :

این یک روش استاندارد و بدون هزینه از طرف واتس آپ هست که به شما این امکان را میدهد به افراد مدنظر پیام خود را ارسال نمایید اما مهمترین مشخص آن عدم امکان ارسال به افرادی است که شماره موبایل شما را ندارند .

روش ارسال انبوه با Broadcast :

با توجه به مشکل گفته شده اگر تعداد کاربرانی که شماره شما را ندارند زیاد باشند تقریبا امکان ارسال انبوه را از دست خواهید داد .

2) استفاده از پنل واتس آپ :

پنل واتساپ که درواقع نرم افزار ارسال پیام انبوه در واتساپ است یک تکتولوژی جدید به منظور ارسال پیام انبوه واتس آپ با شماره شخص و بدون بلاک شدن است . شما از طریق پنل واتس آپ باید ابتدا خطوط مورد نظر خود را برای ارسال پیام اضافه نموده و سپس شماره های مود نظر را وارد نمایید .

ارسال پیام گروهی در واتساپ

پنل‌های واتس آپ با تنظیم سرعت ارسال , رعایت حداکثر های واتس آپ و … احتمال بلاک شدن خط شما را به منظور ارسال پیام گروهی در واتساپ به صفر میرساند و همچنین به علت دارا بودن وبسرویس و افزونه ها به طور مثال افزونه پیام واتساپ ووکامرس میتوانید وبسایت و اپلیکشن های خودتان را به آن متصل کنید تا به صورت خودکار و در مواقع لازم سیستم از طریق واتس آپ پیام ارسال کند که این امکان تنها از طریق پنل های واتس آپی امکانپذیر است .

برای دریافت و ثبت نام پنل واتس آپ جارین میتوانید از منوی بالایی وبسایت اقدام نمایید .

ارسال پیام انبوه واتساپ برای تبلیغات

در صورت تمایل به ارسال انبوه از طریق واتس آپ به منظور تبلیغات , به جز راه پیشنهادی یعنی استفاده از پنل های واتس آپی امکان استفاده از ربات های واتس آپ هم وجود دارد .

نرم افزار ارسال پیام گروهی در واتساپ

اما این روش به چند دلیل پیشنهاد نمیشود :

سخن پایانی :

تمامی موارد امکان پذیر برای ارسال پیام انبوه داخل واتس آپ و همچنین ارسال پیام گروهی در واتساپ در این مقاله بررسی شد اما طبق بررسی و نظرسنجی از بیش از 500 کسب و کار تنها راه مطمئن برای ارسال پیام انبوه با شماره موبایل خودتان و بدون وجود استرس بلاک شدن و درواقع بسته شدن اکانت واتس آپ , استفاده از پنل واتس آپ میباشد .

اگر شما نیز راه جدید و نوینی برای ارسال پیام گروهی در واتس آپ انجام این فرایند دارید حتما داخل کامنت ها به ما اطلاع دهید .

سایر راه‌های جایگزین برای ارسال پیام گروهی در واتساپ

استفاده از پیامک :

یک مورد بسیار ساده استفاده از پیامک میباشد .

در صورتی که تنها تمایل به اطلاع رسانی داشته و برای شما ارسال عکس و ویس اولویت ندارد میتوانید از sms به این منظور استفاده کنید . البته بیان این نکته هم بسیار مهم است که امکان ارسال پیامک انبوه از سیمکارت وجود ندارد و به این منظور نیز شما باید یک پنل پیامک تهیه نموده و از آن به منظور ارسال انبوه استفاده کنید .

استفاده از ایمیل :

ایمیل نیز یکی از راه های دیگر اطلاع رسانی و یا تبلیغات میباشد . البته زمانی استفاده از ایم مورد امکانپذیر است که ایمیل مشتریان خود را از قبل جمع آوری کرده باشید که در حال حاضد تنها به وسیله‌ی وبسایت این موضوع امکان است .

سوالات متداول :

بهترین راه ارسال پیام انبوه با شماره خودمان چیست ؟

استفاده از پنل های واتس آپ

قابلیت Broadcast به چه شکل است ؟

به علت محدویت دارا بودن شماره موبایل شما در مخاطبین تقریبا کاربردی نمیباشد

چه تفاوتی بین پنل واتس آپ و ربات واتس آپ وجود دارد ؟

ربات واتس آپ امکان اتصال با وبسرویس را ندارد همچنین برای کارکرد خود نیاز به یک کامپیوتر بدون استفاده است .

از ثبت نظر ممنونیم ❤️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *