کارت ویزیت الکترونیکی – برترین نوع کارت ویزیت

جارین پنل واتساپ وبلاگ کارت ویزیت الکترونیکی – برترین نوع کارت ویزیت
کارت ویزیت الکترونیک

امروزه استفاده از کارت ویزیت الکترونیک در کسب و کار به شدت افزایش پیدا کرده است و به علت امکانات بینظیری که دارد به سرعت درحال پیشی گرفتن از کارت ویزیت های قدیمی و یا درواقع چاپی هست .

امروز ما قراره جدیدترین نوع کارت ویزیت یعنی کارت ویزیت الکترونیک واتساپی را به شما معرفی کنیم . کارت ویزیت واتساپی درواقع پیامی است حاوی متن , عکس و یا ویس که به صورت خودکار برای شخص مورد نظر ارسال میشود .

چرا کارت ویزیت الکترونیکی واتساپی ؟

واتساپ درحال حاضر پرمخاطب ترین پیام رسان کشور میباشد و طبق آمار از هر 10 نفر , 9 نفر از این پیام رسان محبوب استفاده میکنند . بنابراین استفاده از این بستر فوق العاده میتواند با استقبال و تاثیر گذاری بینظیری در کسب و کار شما همراه شود .

همچنین استفاده از واتساپ برای شما اگر نگوییم کم هزینه‌ترین مطمئنا یکی از کم از هزینه‌ترین راه های ارتباط با مشتریان و انتشار کارت ویزیت میباشد .

واتساپ تنها راه ارتباطی برای استفاده از کارت ویزیت با امکان ارسال متن , عکس و ویس است و شما با استفاده از سایر راه ها امکان استفاده از این موارد طلایی را ندارید .

امکان اطلاع رسانی انبوه موارد ضروری مانند تغییر مکان , وجود جشنواره و … با استفاده از کارت ویزیت الکترونیک به راحتی امکانپذیر است و همچنین درصورت تغییر اطلاعات موجود در کارت ویزیت نیاز به هزینه اضافه برای تغییر اطلاعات مثلا برای چاپ مجدد نیست .

این روش ارائه کارت ویزیت جدیدترین راه برای ارائه کارت ویزیت بوده و برای مشتری بسیار جذابیت دارد و خود شخص ترغیب به فعال کردن و دریافت اطلاعات شما دارد .

در نهایت مانند کارت ویزیت های فیزیکی گم و فراموش نشده و دور انداخته نمیشود و برای شخص دائمی میباشد و میتوانید واتساپ مارکتینگ را با آن اجرا کنید .

برای فعال سازی کارت ویزیت الکترونیک چه کنیم ؟

در قدم اول شما باید یک پنل واتساپ تهیه نمایید تا از آن پس بتوانید پیام های خود را برای شماره های موردنظر ارسال کنید که به این منظور میتوانید از پنل واتساپ جارین استفاده نمایید . به این منظور از منوی بالایی وبسایت اقدام کنید .

سپس یک و یا چند روش , از روش های دریافت شماره موبایل مشتریان را انتخاب و آن را فعال کنید .

برای دریافت شماره موبایل افراد چه روش‌هایی وجود دارد ؟

در این بخش به روش های مختلفی برای دریافت شماره موبایل مشتریان ارائه شده است :

فرم دریافت اطلاعات بارکدی

یکی از راه ها برای دریافت شماره موبایل افراد استفاده از QR Code و نمایش فرم دریافت اطلاعات برای مشتریان است .

این امکان که یکی از امکانات پنل واتساپ جارین میباشد روشی را به شما ارائه میدهد که به راحتی شماره موبایل مشتریان خود را دریافت کرده و دقیقا پس از ثبت شماره پیامی خودکار از واتساپ شما برای مشترییتان ارسال شده و کارت ویزیت شما را به دست شخص برساند .

این روش به خاطر رایگان بودن و جذابیت برای جوانان بسیار موثر میباشد .

کارت ویزیت بارکدی

استفاده از پیامک برای دریافت شماره موبایل

یکی دیگر از راه های دریافت شماره شخص و ارسال خودکار کارت ویزیت الکترونیکی , استفاده از پیامک میباشد . به این شکل که کافیست شخص عدد خاصی را به شماره مخابراتی شما ارسال کند تا شماره موبایل آن شخص در پنل واتساپ جارین شما ذخیره شده و کارت ویزیت واتساپی شما برای آن فرد ارسال شود .

به طور مثال کافیست از مشتریان خود بخواهید عدد 3 را به شماره 5000100700 پیامک کنند .

کارت ویزیت پیامکی

استفاده از نرم افزار ذخیره شماره موبایل

راه دیگر برای این منظور استفاده از نرم افزار و درواقع اپلیکیشن ذخیره شماره موبایل جارین میباشد . در این راه کافیست شماره موبایل شخص مورد نظر را در داخل اپلیکیشن ذکر شده وارد نمایید که این کار باعث ذخیره شدن شماره شخص و نهایتا ارسال کارت ویزیت الکترونیک واتساپی میشود .

دستگاه های ذخیره شماره

یکی از بهترین و جذابترین راه‌ها برای مشتریان , استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل میباشد . شما باید این دستگاه را درواقع روی پیشخوان خود قرار داده و از مشتریان خود بخواهید شماره موبایل خودشان را داخل دستگاه وارد نمایند .

با این کار شماره موبایل شخص ذخیره شده و همان لحظه کارت ویزیت الکترونیک شما برای شخص ارسال میشود .

پیشنهاد ما برای استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل ” دستگاه ذخیره شماره امین ” میباشد که یکی از تنها دستگاه هایی بوده که امکان ارسال پیام واتساپ و امکان اتصال به پنل واتساپ جارین را دارد .

برای اطلاعات بیشتر درباره دستگاه های ذخیره شماره میتوانید کلمه ” دستگاه امین ” را داخل گوگل سرچ نمایید .

کارت ویزیت الکترونیک خود را به چه شکل ایجاد کنید ؟

پس از انتخاب راه دریافت شماره موبایل افراد حال وارد پنل واتساپ خود شده و به منظور ایجاد کارت ویزیت روی منوی بسته پیام بزنید تا صفحه زیر برای شما باز شود .

پنل واتساپ جارین

حال بر روی گزینه افزودن بسته پیام کلیک کنید و با متن , ویس و عکس مورد نظر را که قبلا طراجی کرده اید انتخاب کنید .

نهایتا کد بسته پیام ایجاد شده را یادداشت نمایید . ذکر این نکته مهم است که هر یک از این موارد یعنی متن , عکس و ویس میتواند خالی باشد .

حال اگر راه دریافت اطلاعات با بارکد را انتخاب نموده اید , وارد بخش امکانات و بارکد دریافت اطلاعات شوید . اگر پیامک را انخاب کرده اید وارد بخش امکانات و دریافت کارت ویزیت پیامکی شوید و نهایتا در صورت استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل امین وارد پنل دستگاه شده و کد پیام را در بخش ” پنل واتساپ ” نمایید .

برای استفاده از اپلیکیشن دریافت شماره موبایل نیز از بخش امکانات و اپلیکیشن ذخیره شماره استفاده نمایید .

حال همه چیز برای پیشرفت و افزایش فروش در کسب و کار شما مهیا است چرا که پس از آن به راحتی میتوانید تبلیغات در واتساپ را اجرا کنید .

موفق باشید …

چرا کارت ویزیت الکترونیک ؟

گم نمیشود , دور انداخته نمیشود و امکان تغییر اطلاعات را به سرعت دارد

چرا کارت ویزیت الکترونیکی با واتساپ ؟

چون تاثیر گذار است , کم هزینه است و امکان ارسال عکس و ویس هم دارد

به چه شکل شماره موبایل مشتری خود را دریافت کنیم ؟

با یکی از راه های بارکد , فرم دریافت اطلاعات , اپلیکیشن و یا دستگاه ذخیره شماره موبایل

از ثبت نظر ممنونیم ❤️

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

  1. عادل جودی
    در 1401/4/19

    سلام
    روش
    QR Code در کدام قسمت پانل وچود داره؟؟

    1. ادمین
      در 1401/5/23

      داخل پنل بخش ذخیره شماره قسمت بارکد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *