تبلیغات در واتساپ ( بهترین روش تبلیغات انبوه در واتس آپ )

جارین پنل واتساپ وبلاگ تبلیغات در واتساپ ( بهترین روش تبلیغات انبوه در واتس آپ )
تبلیغات در واتساپ

اگر شما هم برای معرفی محصولات و خدمات خود نیاز به تبلیغات در واتساپ یا درواقع ارسال پیام انبوه واتساپ دارید در ادامه این مقاله همراه ما باشید :

بهترین راه تبلیغات در واتساپ

به علت وجود محدودیت های سرسختانه در پیام رسان ها به خصوص پیام رسان واتس آپ امکان ارسال پیام انبوه در این اپلیکیشن محبوب به طور مستقیم و رایگان وجود ندارد . به همین منظور برای تبلیغات در واتس آپ شما نیاز به یک پنل واتساپ یا ربات واتساپ خواهید داشت .

تفاوت پنل با ربات واتس آپ

همین طور به گفته شده شما نمیتوانید به طور مستقیم داخل واتساپ تبلیغات انجام دهید به همین منظر باید از ابزار های جانبی استفاده نمایید .

ربات واتساپ درواقع یک نرم افزار بوده که از طریق آن میتوانید پیام انبوه داخل واتساپ ارسال کنید . ربات های واتساپ معمولا نیاز به یک سیستم ( لپتاپ یا کامپیوتر ) مستقل بوده و درواقع شما در ابتدا باید هزینه زیادی به این منظور پرداخت کنید .

همچنین اکثر رباتهای موجود در بازار امکان ارسال پیام انبوه بدون بلاک شدن شماره شما را ندارند و پس از مدتی استفاده از ربات واتساپ شما بسته شده و باید از خط دیگری استفاده نمایید .

پنل واتساپ درواقع یک سامانه تحت وب بوده که این امکان را به شما میدهد بدون نیاز به هرگونه سیستم و همچنین بدون هیچ خطر بلاک شدن خط پیام واتس اپ انبوه ارسال نمایید .

همچنین پنل‌های واتساپی امکان استفاده از وب سرویس واتساپ را به شما میدهند , یعنی در صورتی که کسب و کار شما دارای وبسایت و یا اپلیکیشنی باشد , به راحتی میتونید آن را به واتس آپ خودتان متصل نموده تا پیام های مورد نظر به صورت خودکار ارسال شوند .

پنل واتساپ جارین اولین پنل واتساپ در کشور میباشد که امکانات بینظیری را به شما هدیه میدهد , تا بتوانید به راحتی و بدون هرگونه استرس از بلاک شدن و بسته شدن خط خود , پیام های موردنظرتان را به صورت انبوه ارسال نماید .

همچنین با استفاده از این پنل شما میتوانید با خطوط خودتان تبلیغات را انجام داده که باعث نتیجه این شده که درصورت پاسخگویی فرد بتوانید با شخص ارتباط برقرار نمایید .

همچنین از امکانات خاص این پنل میتوان به امکان ارسال پیام به صورت متنی , تصویری و حتی صوتی اشاره نمود .

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در پنل واتساپ جارین از منوی بالای سایت اقدام نمایید .

چرا تبلیغات در واتساپ ؟

درحال حاضر واتساپ با بیش از 60 میلیون مخاطب , بزرگترین پیام رسان کشور میباشد که با توجه به این آمار درصورتی که اقدام به جمع آوری شماره موبایل مشتریانتان بکنید , میتوانید به بیش از 80 درصد آن‌‌ها پیام موردنظرتان را ارسال کنید .

بنابراین درصورت تمایل به تبلیغات در پیام رسانها بهترین گزینه برای این کار استفاده از واتساپ میباشد .

راه های رایگان تبلیغات در واتساپ

استفاده از قابلیت Broadcast

داخلی واتساپ امکانی به نام Broadcast وجود دارد که میتوانید از آن برای ارسال پیام انبوه در واتساپ به صورت رایگان استفاده نمایید . اما مهمترین مشکل و درواقع محدودیت این قابلیت , عدم امکان ارسال پیام واتساپ انبوه به کسانیست که شماره موبایل شما را در مخاطبین خود ذخیره نکرده اند . بنابراین از این امکان نمیتوان به منظور تبلیغات استفاده نمود و کاربرد اصلی آن اطلاع رسانی میباشد .

آموزش برودکست

آموزش برودکست واتساپ

برای استفاده از قابلیت Broadcast وارد اپلیکیشن واتساپ شوید . پس از داخل بخش Chats یا همان گفتگوها سمت راست بالا 3 نقطه ( منو ) را انتخاب نمایید .

پس از آن بر روی گزینه New Broadcast زده و در بین مخاطبان , شماره موبایل افرادی که مورد نظر شما برای ارسال پیام میباشند را انتخاب نمایید .

حال کافیست متن مورد نظر خود را برای ارسال انبوه وارد کرده و پس از آن گزینه ارسال را بزنید .

سایر روشهای رایگان برای تبلیغات در واتساپ

یک روش دیگر ارسال پیام واتساپ به صورت دستی میباشد . یعنی میتوانید شماره های موردنظر خودتان را در بخش مخاطبینتان اضافه نموده و سپس پیام موردنظرتان را به صورت دستی به شکل 5 نفر 5 نفر فوروارد کنید .

البته این کار برای ارسال انبوه تعداد بالا ( بیش از 200 نفر ) اصلا توصیه نمیشود . زیرا اولا این کار درصورتی که برون سپاری شود نیاز به پرداخت هزینه بسیار بالاتری دارد چون برای کاهش خطر بلاک شدن باید پیام ها با فاصله زمانی مناسب ارسال شود .

جمع بندی

در حال حاضر میتوان به جزات گفت تنها راه کارآمد تبلیغات در واتساپ ( ارسال پیام انبوه ) استفاده از پنلهای واتساپی میباشد که پنل واتساپ جارین به عنوان اولین و درحال حاضر تنها پنل واتساپ کشور , این امکان و ابزار فوق‌العاده را به شما هدیه میدهد .

بهترین ابزار تبلیغات در واتس آپ کدام است ؟

تنها راه تبیلغات بدون بلاک شدن استفاده از پنل واتساپ میباشد

آیا میتوان تصویر یا ویس هم به صورت انبوه ارسال کرد ؟

بله از امکانات مهم پنل واتساپ جارین , امکان ارسال عکس و ویس حتی به صورت انبوه است

از ثبت نظر ممنونیم ❤️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *