بهترین روش تبلیغات در ایران | بررسی انواع روش‌های تبلیغاتی ( مقاله مرجع )

جارین پنل واتساپ وبلاگ بهترین روش تبلیغات در ایران | بررسی انواع روش‌های تبلیغاتی ( مقاله مرجع )
بهترین روش تبلیغات

اگر شما هم محصولی برای ارائه و فروش دارید , در این مقاله با انواع روش‌های تبلیغات و بررسی بهترین روش تبلیغات به خصوص در ایران میپردازیم .

انواع روش‌های تبلیغاتی در ایران و بهترین روش تبلیغات

تبلیغات کلیکی :

تبیلغات کلیک

تبلیغات کلیکی نوعی از تبلیغات میباشد که با نام ppc نیز شناخته میشود . در این تبلیغات درواقع بنر ( تصویر ) یا ویدئوی شما در سایت های مختلف از جمله وبسایت های خبری , ورزشی , تکنولوژی و … منتشر شده و با توجه به نام آن که درواقع روش پرداخت هزینه را بیان میکند شما برای هر یک عدد کلیک بر روی تبلیغ خود و هدایت شخص به وبسایت شما هزینه ای پرداخت میکنید .

نکته مهم در این نوع تبلیغات این است که شما قرار نیست به خاطر تعداد نمایش تبلیغ هزینه‌ای پرداخت کنید و تنها برای کسانی بر روی آن کلیک میکنند مبلغ از حساب شما کسر میشود .

مزایا :

معایب :

همچنین در انتخاب پنل تبلیغات کلیک حتما دقت نمایید آن پنل کلیک های تکراری را حذف نموده تا از هزینه اضافی جلوگیری نمایید .

تبلیغات اینستاگرامی :

تبلیغات اینستاگرامی

تبلیغات اینستاگرامی یکی از جدیدترین و همچنین بهترین روش تبلیغات است که میتواند بازدهی بسیار بالایی داشته باشد . در این نوع تبلیغات برای شما 2 روش وجود دارد , تولید ویدئو یا تصویر آماده برای انتشار یا سفارش تولید محتوا توسط بلاگر که البته درصورتی که پیج هدف از نوع بلاگری باشد راه دوم امکانپذیر میباشد .

همچنین 2 روش تبلیغ در این راه وجود دارد :

  1. تبلیغات به صورت استوری
  2. تبلیغات به صورت پست

اگر ویدئوی معرفی شما کوتاه بوده , یا تمایل دارید خود شخص بلاگر تبلیغ را با بیان خودش انجام دهد حتما از نوع استوری استفاده نمایید تا بازدهی بالاتری داشته باشد .

اما اگر محتوا طنز , علمی و … ارائه میدهید یا به طور کلی محصول شما نیاز به معرفی بیش از 15 ثانیه دارد از نوع پست استفاده کنید که البته با توجه به امکان رفتن به اکسپلر اینستاگرام , درصورت جذاب بودن تبلیغ مطمئنا بازهی بسیار بالایی برای شما به همراه داشته باشد .

همچنین حتما در معرفی محصولات خود چند مورد از کلمات زیر را برای افزایش توجه اشخاص استفاده کنید :

مزایا :

معایب :

نیاز به تولید محتوای مداوم

توصیه ما این است که ابتدا ویدئوی تبلیغاتی خودتان را ایجاد کرده و برای تست آن از پیج ها با هزینه کم شروع کرده تا بازدهی ویدئوی تبلیغاتی خودتان را بسنجید .

پس از آن و با تست کردن چند ویدئوی مختلف ( 2 تا 5 ویدئوی متفاوت ) , ویدئویی که بیشترین بازدهی را برای شما داشت انتخاب نمایید .

پس از شروع به تعداد و افزایش تبلیغات کرده و همراه آن , به تولید محتوای مفید و همچنین معرفی محصولات و خدمات خود بپردازید .

همچنین بازدهی مناسب به دست آمده در چندین کسب و کار به ازای هر فالوور بین 500 تومان تا 3000 تومان میباشد .

اس ام اس مارکتینگ :

sms marketing یکی از قدیمی ترین روش های تبلیغات حتی قبل از تبلیغات اینترنتی است .

احتمالا شما هم مثل هزاران نفر دیگر روزانه تعداد زیادی پیامک تبلیغاتی دریافت میکنید و زمانی که نام اس ام اس مارکتینگ می‌آید این کار را بسیار کم اثر و پیش پا افتاده میپندارید .

علت این که این اتفاق برای ما آزاردهنده و بی فایده به نظر می‌آید به خاطر این است که این پیامک ها از طرف کسانی برای ما ارسال میشود که ما تمایلی به دریافت آن ندارید .

بنابراین پیامک سریع ترین راه برای جلب نظر کاربرانیست که با کسب و کار شما آشنا هستند و تمایل به دریافت پیام ها دارد , که این نوع ارسال پیام میتواند بازدهی مناسبی برای شما به همراه داشته باشد .

مزایا :

معایب :

واتساپ مارکتینگ :

واتساپ مارکتینگ

این روش تبلیغات نیز یکی از بهترین روش تبلیغات و جدیدترین روش‌های تبلیغاتی که عمر کمی داشته اما بسیار توجه مردم را جلب خود میکند استفاده از پیام رسان‌هاست . با توجه به اینکه درحال حاضر ارتباطات مردم بسیار به سمت پیام رسان ها کشیده شده است و در حال حاضر بیشتر پیام های داخل پیامرسان ها به صورت دوستانه داشته و جنبه‌ی تبلیغاتی ندارد , میتوان از این مورد برای جلب نظر افراد استفاده کرد .

واتساپ که درواقع بزرگترین پیام رسان کشور با بیشترین تعداد کاربر است میتواند بهترین گزینه برای این کار باشد . اما با توجه محدودیت‌های اکثر پیام رسان ها استفاده از آن ها به منظور تبلیغات و ارتباط با مشتریان با سختی‌های زیادی همراه است که البته این مشکلات با استفاده از پنل‌های واتساپی رفع گردید است .

پنل های واتس آپ درواقع یک مدل هوشمند و بدون نیاز به سیستم ربات واتساپ است که امکان ارسال انبوه بدون بلاک شدن را برای کاربران خود به وجود آورده است .

مزایا :

معایب :

از ثبت نظر ممنونیم ❤️

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

  1. حسینی
    در 1401/3/10

    خیلی کامل بود ممنون

    1. ادمین
      در 1401/3/10

      سپاس از توجه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *