متن جذاب برای تبلیغات – برترین متن تبلیغاتی برای جذب مشتری

جارین پنل واتساپ وبلاگ متن جذاب برای تبلیغات – برترین متن تبلیغاتی برای جذب مشتری
متن جذاب برای تبلیغات

سلام در این مقاله قصد داریم به بررسی موضوع متن جذاب برای تبلیغات و بیان مهمترین نکات متن تبلیغ و در انتها نیز به بیان چند نمونه‌ی کاربری از متن تبلیغاتی برای جذب مشتری بپردازیم .

همان‌طور که می‌دانید، تبلیغات یکی از راه‌های افزایش فروش و جلب مشتری هست، به همین دلیل نوشتن یک متن تبلیغاتی و مناسب و درست از اهمیت بالایی برخوردار است؛ پس باتوجه‌به مطالب فوق، در ادامة این مطلب در ابتدا به ارائة نکاتی در ارتباط با نوشتن یک متن تبلیغاتی و در نهایت به ارائة چندین نمونه از متن‌های تبلیغاتی خواهیم پرداخت؛ در ادامه همراه ما باشید.

نکاتی برای نوشتن یک متن تبلیغاتی خوب

پیش از آن که به ارائة هر نکتة دیگری بپردازیم، لازم می‌دانیم در این باره صحبت کنیم که یک متن تبلیغاتی چه ویژگی‌هایی دارد.

1- یک متن تبلیغاتی باید در خواننده ایجاد انگیزه کند.

همان‌طور که می‌دانید، هدف از نوشتن متون تبلیغاتی این است که خواننده را مجبور به خرید کار شما بکند؛ برای انجام این کار باید در خواننده ایجاد انگیزه کرده باشید؛ این ایجاد انگیزه را می‌توان از طریق وعده دادن و وسوسه کردن انجام بدهید؛ به‌این‌ترتیب خواننده پس از خواندن متن شما به خریداری بیشتر علاقه‌مند خواهد شد.

2- در متن تبلیغ بزرگ‌نمایی فراموش نکنید.

باید بگوییم، یکی دیگر از تکنیک‌های نوشتن یک متن تبلیغاتی جذاب این است که خدمات هرچند اندک خود را بزرگ‌نمایی کنید؛ به طور مثال اگر تخفیف اندکی بر روی محصولاتتان وجود دارد؛ در متن تبلیغاتی خود عبارت‌هایی مثل، تخفیف‌های جذاب، تخفیف شگفت‌انگیز، تخفیفی که هرگز از یاد نخواهید برد و کلمات دیگری  ازاین‌قبیل ذکر کنید.

3- حس ارزشمند بودن به خواننده القا کنید.

خواندن متن تبلیغاتی شما، باید به خواننده حس خوب القا کند، تا از این طریق او به انجام خرید از فروشگاه شما علاقه‌مند شود و مهم‌ترین حسی که می‌توان به خواننده القا کرد حس ارزشمند بودن اوست؛ به طور مثال در تبلیغ ذکر کنید که برای آسایش بیشتر مشتری خود تخفیف گذاشته‌اید یا این که ذکر کنید از خوشحال بودن او خوشحال و از ناراحت بودنش ناراحت می‌شوید.

4- حتی‌الامکان از فعل‌های منفی برای متن جذاب برای تبلیغ استفاده نکنید
باید بگوییم یکی از نکات مهی که اکثر افراد به آن توجه نمیکنند، این مسئله است که نوشتن افعال منفی در یک متن تبلیغاتی باعث می‌شود که خواننده حس خوبی نسبت به محصول شما پیدا نکند؛ پس حتماً توصیه می‌کنیم تاحدامکان از افعال منفی در متن تبلیغاتی خود استفاده نکنید تا یک تبلیغ مؤثر انجام داده باشید.

5- روان و قابل‌فهم بنویسید

باید بگوییم، هرچقدر هم در بقیة ابعاد نوشتن تبلیغ برای محصولتان یا کسب‌وکارتان خوب عمل کنید؛ هیچ نکته‌ای نمی‌تواند به‌اندازة روان نوشتن به تبلیغات مؤثر شما کمک کند؛ پس در هنگام نوشتن تبلیغ سعی کنید از افعال خودمانی استفاده کنید؛ کلمات سنگین و غیرقابل‌فهم به کار نبرید و همیشه این نکته را پس ذهنتان داشته باشید که متن تبلیغاتی شما باید به‌گونه‌ای باشد که همة افراد از جمله افرادی که سواد کم‌تری دارند (مانند بچه‌ها یا پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها) بتوانند آن را بفهمند.

6- از تعریف‌های نادرست و زیاده‌گویی پرهیز کنید.

یکی دیگر از عواملی که باعث می‌شود؛ متن تبلیغاتی که شما نوشته‌اید درست از آب در نیاید؛ این مسئله است که در مت خود از محصولات زیادی تعریف کنید؛ به‌این‌ترتیب خواننده به‌تمامی تعاریفی که شما از محصول خودکرده‌اید، شک می‌کند؛ هم چنین یکی دیگر از کارهایی که باعث می‌شود مشتری حس خوبی نسبت به محصول شما نداشته باشد؛ تعاریف اشتباه از محصول شماست؛ درست است که دروغ گفتن راجع به محصول در قدم اول تعداد خیلی زیادی مشتری برای شما با ارمغان می‌آورد؛ اما این مشتری‌ها برای شما ماندگار نخواهند بود و به‌محض این که متوجه شوند تعاریف شما از محصولتان پوچ بوده است، حتی برای یک‌بار هم‌پایشان را در مغازة شما نخواهند گذاشت.

7- حاشیه گویی نکنید.

همان‌طور که می‌دانید، خواندن یک متن بلند، با توضیحات زیاد، از حوصلة افراد مختلف خارج است؛ پس توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید یک متن تبلیغاتی مؤثر بنویسید و آن متن بتواند برای شما مشتری به ارمغان بیاورد، از رفتن به حاشیه و توضیحات اضافه جدا بپرهیزید و به‌صورت خلاصه و جامع اطلاعات موردنیاز را در خدمت مشتری قرار بدهید.

8- از کلمات اعجازانگیز استفاده کنید.

باید ذکر کنیم، مسئلة دیگری که می‌تواند تا حد بسیار زیادی، باعث مؤثر واقع‌شدن تبلیغ شما بشود استفاده از کلمات اعجازانگیزی مثل، بهترین، عالی‌ترین، شگفت‌انگیزترین، سورپرایز کننده، فوق‌العاده‌ترین و مواردی ازاین‌قبیل هست؛ خوب است بدانید، این کلمات حس مثبت مشتری نسبت به محصول شما را افزایش خواهد داد و فروش شما را زیاد می‌کند؛ پس توصیه می‌کنیم در هنگام نوشتن یک متن تبلیغاتی این اصل راهم رعایت کنید.

9- خوانندة متن را کنجکاو کنید.

اگر بخواهیم یک نکتة دیگر از اصول تبلیغ‌نویسی مؤثر را ذکر کنیم، باید به این مسئله بپردازیم که شما باید سعی کنید خوانندة متن خود را نسبت به محصولات کنجکاو کنید؛ برای این کار می‌توانید از کلمات دوپهلو، گمراه‌کننده و استعاره‌ای استفاده کنید؛ زیرا این کنجکاو سازی  و کمک‌گرفتن از چنین عباراتی باعث می‌شود خواننده به‌راحتی از متن شما رد نشود و درگیر آن باشد که این درگیر بودن به نفع برند شما خواهد بود.

10- برای تبلیغ خود تیترهای خوبی بنویسید.

در قسمت‌های قبلی این نکته را ذکر کردیم که برای نوشتن یک تبلیغ خوب داشتن کلمات دوپهلو و کلماتی که نیاز هست برای فهمیدن آن‌ها وقتی بیشتری بگذارید؛ می‌تواند باعث مؤثرتر واقع‌شدن تبلیغ شما شود؛ اما در این جا باید بگوییم، به همان اندازه‌ای که داشتن کلمات مبهم در متن می‌تواند باعث شود تبلیغ بهتری بنویسید، نوشتن این کلمات دوپهلو و مبهم در تیتر باعث می‌شود تبلیغ خوبی ارائه ندهید؛ پس این نکته را نیز برای متن جذاب برای تبلیغات در نظر داشته باشید.

نمونه متن تبلیغاتی جذاب برای تبلیغات

در این بخش میتوانید از بهترین نمونه‌های متن تبلیغاتی برای جذب مشتری بهره مند شوید .

1- در این جا لذت داشتن یک خرید باحال و به‌صرفه را خواهی چشید؛ طعمی که هیچ‌وقت از یادت نمیره.

2- افتخار ما این است که این جا می‌توانید بهترین خرید، بالاترین کیفیت، و کم‌ترین هزینه را داشته باشید.

3- دیدن از این مغازه مساوی است با متفاوت و شیک لباس پوشیدن شما

4- با خرید از مجموعة ما حالتان خوب خواهد شد

5- بهترین‌ها را می‌خواهید؟ همه در این جا جمع‌اند

6- این جا مکانی است برای رسیدن به آن چه خواستة دقیق شماست.

7- در این جا می‌توانید عالی‌ترین ورژن از خودتان باشید البته با کم‌ترین هزینه!

8- این حق شماست که سالم، باکیفیت و به‌صرفه زندگی کنید. ما این حق را به شما می‌دهیم.

9- برای رسیدن به جهانی از قیمت‌های شگفت‌انگیز آماده‌ای؟

10- حس نو و ارزشمند بودن را با ما تجربه کن

11- برایتان بهترین‌ها را در یک مکان گرد هم آورده‌ایم چون شما شایستة آن هستید.

12- یک خرید با چنین تخفیفی قطعاً معجزه خواهد بود با خرید از فروشگاه ما معجزه‌ها را باور کن

13- با ما فراتر از چیزی باشید که الان هستید

نمونه هایی از جملات تاثیر گذار در تبلیغات برای فروش بیشتر .

14- در این جا راه پیشرفتتان را هموارتر کنید.

15- هوای شما رو تا آخرش داریم چون مطمئنیم شما تا آخرش با ما میمونین.

16- رضایت شما افتخار ماست.

17- پیشاپیش سپاس از این که مارا انتخاب کردید.

18- فروشگاه ما، خانة شماست تضمین می‌کنیم که در خانة خودتان احساس رضایت و آرامش خواهید داشت.

19- نگران پولش هستی؟ نگران نباش، قسطی خرید کن

20- خرید آسان‌تر از این؟ مگه میشه؟

21- با انتخاب ما زندگی باارزش و پرمفهوم‌تری خواهید داشت.

22- ما هر چیزی که در فکر شماست را برای شما گرد هم آورده‌ایم.

23- برای سورپرایزهای جذاب ما آماده هستید؟

24- اگر بالاترین کیفیت را می‌خواهید با انتخاب ما بهترین را پیدا کرده‌اید.

25- با ما تغییراتی پر از شگفتی داشته باشید.

26- در فروشگاه ما خاص‌ترین چیزها برای شما که خاص‌ترین هستید، جمع‌آوری‌شده‌اند.

27- شما تنهای; قدم تا خوشحالی فاصله دارید اگر آماده هستید، وارد شوید.

28- میخوای بالاتر از همه رو داشته باشی باید با بهترین‌ها باشی

29- با ما عالی‌ترین بودنتان را به رخ بکشید.

30- بهترین خریدها  در چند قدمی شماست تنها کافی است بیشتر دقت کنید.

از ثبت نظر ممنونیم ❤️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *