نصب چند واتساپ | آموزش نصب 2 یا چند واتس آپ

جارین پنل واتساپ وبلاگ نصب چند واتساپ | آموزش نصب 2 یا چند واتس آپ

سلام اگر شما هم نیاز به نصب چند واتساپ به صورت هم زمان روی موبایتون دارید به ادامه این مقاله بپردازید :

نصب چند واتساپ

چرا به نصب چندین اپلیکیشن واتساپ نیاز هست ؟

اگر شما صاحب یا مدیر کسب و کار هستید مطمئنا چند واتساپ جداگانه برای موارد شخص , شرکتی , سازمانی و … نیاز دارید و این مورد میتواند از مهمترین دلایل نصب چند واتساپ باشد و یا همچنین برای بحث تبلیغات در واتساپ نیاز به استفاده از چندین واتساپ است .

و در نهایت شاید شما نیاز به ارسال پیام انبوه واتساپ داشته و میخواهید اطلاع رسانی ها را از واتساپ انجام دهید .

آموزش نصب 2 واتساپ

در مرحله اول اگر تنها میخواهید از دو واتساپ مختلف استفاده نمایید , ساده ترین راه و استاندارد ترین راه این کار استفاده از whatsapp business میباشد .

چرا ؟ چون واتساپ بیزینس درواقع نسخه رسمی از خود شرکت سازنده واتساپ یعنی facebook میباشد و بدون هیچ گونه مشکلی و حتی با امکاناتی بیشتر میتوانید از واتساپ بیزینس استفاده کنید .

نصب 2 واتساپ

همچنین درصورتی که برای جدا نمودن موارد شخصی و بیزینسی قصد انجام این کار را دارید بهتر است از واتساپ بیزینس برای کار های کسب و کار خود استفاده نمایید چون به جز امکانات اولیه خود واتساپ , واتساپ بیزینس امکانات متعددی برای بهبود کسب و کار به شما میدهد که مهمترین این موارد به شرح زیر است :

آموزش نصب 3 واتساپ

در مرحله بعد این احتمال وجود دارد که شما نیاز به استفاده از سه واتساپ همزمان دارید و به همین منظور از استاندارد ترین راه یعنی استفاده از امکان خود اندروید و ios که امکان Dual Messenger نام دارد استفاده میکنیم .

برای استفاده از امکان Dual Messenger در اندروید باید به صورت قدم به قدم به آموزش زیر عمل کنید :

نصب 3 واتساپ
آموزش Dual Messenger

حال اگر از از اپلیکیشن واتساپ بیزینس استفاده کارده باشید و کپی گرفتن از واتساپ شما 3 واتساپ روی موبایل خود خواهید داشت .

آموزش نصب 4 , 5 و یا 6 اپلیکیشن

اگر از آموزش های قبلی , 3 واتساپ خودتان را نصب کرده باشید و حال نیاز به نصب 4 یا 5 واتساپ هم زمان دارید باید از این مرحله به راه های غیر استاندارد روی بیاورید .

برای این کار شما نیاز به نصب واتساپ های غیر استاندارد دارید که این واتساپ‌ها باید به صورت جداگانه دانلود , نصب و در زمان های مورد نیاز به روز رسانی شود .

این واتساپ های غیر رسمی میتواند GBWhatsApp , ENWhatsapp و یا YoWhatsApp باشد که این 3 مورد از سایر موارد معروف تر و با اطمینان تر است اما همچنان باتوجه به رسمی نبودن آن ها ممکن است سختی هایی مانند بروز رسانی جداگانه برای شما داشته باشد .

نصب همزمان 4 واتساپ

حال شما با استفاده از این اپلیکیشن ها میتوانید تا حدود 5 یا 6 واتساپ روی موبایل خود نصب کنید .

نصب چندین واتساپ روی یک موبایل

نهایتا در این بخش به آخرین راه نصل چند واتساپ میپردازیم که به آن استفاده از App Cloner میگویند .

App Cloner ( اپ کلونر ) درواقع یک اپلیکیشن به منظور کپی کردن سایر اپلیکیشن ها و نه تنها فقط پیام رسان ها میباشد . درواقع یعنی شما با استفاده از این اپلیکیشن میتوانید هر اپلیکیشن دیگری را کپی کنید و بدون تداخل از آن ها استفاده نمایید .

اپ کلونر

ابتدا برای نصب این اپلیکیشن میتوانید داخل گوگل ” دانلود app cloner ” را سرچ کنید و آن را نصب و نهایتا اجرا نمایید و در این مراحل تنها به این نکته توجه کنید که لوگوی آن اپلیکیشن همان تصویر داخل وبسایت ما باشد تا در مراحل انجام این کار تفاوتی ایجاد نشود .

حال برای نصب چند واتساپ قدم به قدم مراحل زیر را طی نمایید :

نصب چندین واتساپ
نصب چند واتس آپ روی یک موبایل
Whatsapp Clone

حالا شما با استفاده از این اپلیکیشن و با توجه به امکان کپی کردن از هر اپلیکیشن درواقع میتوانید تعداد زیادی واتساپ روی یک موبایل نصب کنید و از آن حتی در ربات‌ های واتساپ استفاده نمایید .

امیدوارم این مقاله براتون مفید باشه

موفق باشید

از ثبت نظر ممنونیم ❤️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *