دیلیت اکانت واتساپ | آموزش حذف اکانت واتس آپ

جارین پنل واتساپ وبلاگ دیلیت اکانت واتساپ | آموزش حذف اکانت واتس آپ
حذف اکانت واتساپ

برنامه واتساپ درحال حاضر دارای بیشترین تعداد کاربر در ایران است و همچنین یکی از محبوب ترین پیام رسان‌های ایران است ( البته چون تلگرام فیلتر شد 🤣 ) اما خب بالاخره وقتی دارید این مقاله را مطالعه میکنید مطمئنا به این نتیجه نهایی رسیدید که نیازی به آن نداشته و تمایل به دیلیت اکانت واتساپ دارید .

حال در این بخش میتوانید به طور کامل و مرحله به مرحله آموزش دیلیت اکانت واتساپ یا همان حذف اکانت واتس آپ را به صورت تصویری مشاهده کنید :

به چه شکل اکانت واتساپ خود را حذف کنیم ؟

شاید تاحالا در اپلیکیشن‌‌های دیگری اقدام به حذف اکانت خود کرده باشید و به علت سخت بودن این کار پشیمان شده باشید اما در واتساپ اصلا نگران این کار نباشید چون به راحتی از طریق خود اپلیکیشن میتوانید دیلیت اکانت واتس‌آپ را انجام دهید و نیازی به مراجعه به سایت مرجع یعنی وبسایت واتساپ نیست .

حال فقط قبل از بررسی مراحل حذف اکانت واتساپ به نکات بسیار مهم زیر دقت نمایید :

حال اگر نهایتا به همه موارد بالا فکر کرده اید و از این موارد مطمئن هستید برای دیلیت اکانت واتساپ به صورت قدم قدم مراحل زیر را طی نمایید :

دیلیت اکانت واتساپ در اندروید :

داخل اندروید چون ممکنه واتساپ شما به روز نباشه اول حتما واتساپ خودتون را با استفاده از گوگل پلی ( Google Play ) و یا کافه بازار بروزرسانی کنید . در غیر اینصورت ممکن مشکلاتی داخل انجام این مراحل به وجود بیاد .

حال نهایتا مراحل زیر را طی کنید :

آموزش دیلیت اکانت واتساپ
آموزش حذف اکانت واتس آپ

حال نهایتا در صفحه باز شده شماره موبایل خود را وارد نموده و همچنین پس از آن گزینه قرمز رنگ Delete My Account را انتخاب نمایید .

فقط دقت نمایید شماره موبایل خود را صحیح وارد نموده و همچنین کشور را ایران ( Iran ) و همچنین کد پیش شماره را 98+ انتخاب کنید .

همچنین شماره موبایل خودتان را بدون صفر اول وارد نمایید یعنی به طور مثال اگر شماره شما 09123333333 هست شماره موبایل 989123333333+ را وارد کنید .

حذف اکانت whatsapp

همچنین میتوانید مقاله ارسال پیام واتساپ از اکسل را مطالعه نمایید .

حذف اکانت در آیفون ( IOS ) :

در ایفون یا ( ios ) هم تمامی موارد گفته شده وجود دارد و تنها در روش حذف تفاوتی جزئی بین آن و اندرویدی ها وجود خواهید داشت .

این تفاوت هم فقط در ظاهر منوی آن ها بوده که درواقع گزینه Setting ( تنظیمات ) در منوی پایینی صفحه بوده و در 3 نقطه وجود ندارد .

در ادامه به مراحل دیلیت اکانت واتساپ در ایفون پرداخته خواهد شد :

حذف اکانت واتساپ در ios ( ایفون )

با توجه به خواندن این مقاله شاید مقاله تبلیغات در واتساپ نیز مورد توجه شما قرار گیرد .

در صورت حذف اکانت واتساپ آیا برگرداندن آن امکانپذیر است ؟

خیر حتی در صورت گرفتن بک آپ نیز این کار غیر ممکن است .

آیا میتوانم پس از حذف اکانت , با همان شماره اکانت جدید بسازم ؟

بله دقیقا در ساخت اکانت هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد .

از ثبت نظر ممنونیم ❤️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *